zondag 14 december 2008

Grand Canyon, Ma en Intens falen!!

Hoi Allemaal!!
Deze week was er een van grote hoogtes en diepe dalen!! Let op mijn woorden....

Ma was hier voor een week, afgelopen maandag is ze aangekomen en ze zal ook maandag weer vertrekken. Net nu ik een week met checks had. Ben bezig met het laatste deel van het Visual vliegen, lekker naar buiten kijken... helaas niet. Heb woensdag pre check gehad, deze check ging prima en heb ik dan ook gehaald, prima dus!!! De dag er na de laatste check voor VFR (visual flight rules). Deze check heb ik intens verprutst, leek helemaal nergens op. Alles ging mis.... Begon al slecht alles zat tegen, door dat ik niet genoeg tijd had ingepland voor dingen die fout konden gaan was ik TE LAAT klaar voor het mondelingexamen, dat vooraf gaat aan de check. Als checkinstructeurs ergens allergisch voor zijn is het te laat zijn. Helemaal terrecht natuurlijk. Mocht wel vliegen maar de toon is gezet, was een false toon in dit geval dat spreekt voor zich. Maar ja toch maar gevlogen maar het leek helemaal nergens op, zal het dus na een aantal dxen opnieuw moeten proberen en dan halen want ik kan het best dat is het probleem niet...

Ben na de zure appel en een dx (die best lekker liep en waar ik een heleboel van heb geleerd) met ma naar 'The Grand Canyon" gereden via Sedona ( zie eerder bericht) . The Canyon is echt ontzettend groot, maar hij was nog veel groter dan ik had verwacht en de natuur er omheen is echt een pracht. We zijn op zaterdag in Sedona geweest en laat in de middag toen het begon te sneeuwen verder gereden naar een stadje vlak voor The Canyon, daar in een hotel gegaan en de volgende dag toen er daadwerkelijk sneeuw lag naar The canyon gereden. Was koud en de auto wilde niet starten, toen we de ramen ijsvrij hadden gemaakt, kreeg de auto in eens weer de geest en liep weer als een zonnetje, een heuse top auto kunnen we wel stellen!! Tijdens het rijden van viewpoint naar viewpoint kwamen we nog een paar leuke beesten tegen en zijn een zandpad opgereden door de sneeuw, toen we er van overtuigt waren dat hij voorlopig nergens op uit ging komen zijn we maar weer terug naar het pad gereden waarvan we wisten dat dat het goede was, sneeuw werd dieper en hebben geen Jeep dus dat werd hem niet.

Ondanks dat het steenkoud was, scheen de zon volop en was het landschap echt prachtig.

Een week met diepe dalen en hoogte punten!!!

Groetjes

Geen opmerkingen: