zondag 21 september 2008

Na 5 beurtjes....

Hier weer eventjes een bericht je uit het WARME Arizona,

Na mijn eerste vlieguur op maandag ben ik volop aan het vliegen eerste week 5 beurtjes gehad en nu lekker weekend. Daar ben ik wel aan toe niet alleen het vliegen en de hitte vreten een hoop energie maar ook het vroege op staan gaat niet in de koude kleren zitten.

Het vliegen gaat al steeds beter gelukkig, al was ik over zaterdag niet zo heel tevreden. Het was behoorlijk turbulent en ik kon tijdens het rechtdoor vliegen niet eens fatsoenlijk hoogte houden. Waardoor ik niet echt de tijd meer had om de checklisten en memorie items goed te doen. Het landen gaat al weer wat beter al is het nog steeds fijn dat er een instructeur naast zit die wat helpt. Binnenkort gaan we circuitjes vliegen, je vliegt dan alleen om de baan heen, zo kunnen we oefenen op het landen en ons voorbereiden op de eerste check die we naar alle waarschijnlijkheid volgende week maandag of dinsdag al zullen hebben.

Misselijk ben ik de laatste drie vluchten niet meer geweest, tijdens de eerste twee beurtjes ben ik flink door elkaar gehusselt, maar nu heb ik daar geen last meer van gelukkig.

We hebben een hele fijn instructeur met z'n drietjes, hij heeft heel veel geduld en blijft positief. Als je af en toe hoort hoe andere het hebben in het vliegtuig dan hebben wij geluk gehad.
Hij is tevreden over de vooruit gang en heeft vertrouwen is een goede afloop!!!!

groetjes

Geen opmerkingen: