dinsdag 28 oktober 2008

Eventjes updaten..

Hallo Allemaal,



Na mijn zeer plezierige solo gaat het gewone leven hier ook gewoon door. Ben weer lekker aan het solo vliegen geweest van de week, prima dus! Op zondag het bericht dat mijn instructeur er per direct mee is gestopt om te gaan werken voor een regionaal onderdeel van NorthWest. Beetje jammer, maar leuk voor hem.



Vandaag mijn eerste navigatievlucht gevlogen. Best wel heel leuk, het ene moment zit je een beetje te niksen lekker naar je volgende punt te vliegen en om je heen te kijken. Eenmaal aangekomen dan wordt het allemaal een stuk drukker en is het nog knap lastig om je hoogte en heading vast te houden.



Heb meteen een hele leuke trip gehad met mijn nieuwe instructeur, we zijn naar Tucson international geweest. Daar taxi je dan met je Archertje als de F16's voor bij vliegen of op de baan parallel van je aan het landen zijn en de nodige jet's zijn ook aanwezig. Best grappig allemaal, het praten met de toren ging allemaal heel rap, tot ze door hadden dat ik het daar knap lastig mee had. Toen kon je ineens merken dat ze duidelijk gingen articuleren en langzamer praten.



Hierbij nog een fotootje van de F16's die aan het landen zijn als ik sta te wachten om de baan op te mogen draaien, gemaakt door mijn instructeur met zijn i-Phone:P.



Groet Chris

Geen opmerkingen: